Na początek trzeba uzmysłowić sobie jak istotną rolę w życiu każdego człowieka pełni internet. To właśnie internet okazał się głównym miejscem dystrybucji usług, gównie poprzez ich łatwą dostępność i duży wybór. Również promocja w tych czasach w dużej mierze mieści się w ramach internetu. Najważniejsze światowe marki inwestują duże pieniądze w reklamę w social media czy w kampanie reklamowe w Google AdWords.
Wyszukiwarka Google posiada aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki na Polskim rynku. W miesiącu dokonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby też dodać, że nawet 70% Polaków każdego dnia używa internetu. Więc jak zaistnieć w Google?
Więcej niż 200 czynników ma wpływ na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja strona www. Jest to między innymi ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych. http://levelrank.net/ . Według statystyk aż 90% użytkowników internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyszukiwania i nawet 51% użytkowników wchodzi jedynie w pierwszą wyszukaną stronę.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszystkie działania, które mają na celu uzyskanie najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Działań tych dokonują eksperci, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy potrafią skutecznie pozycjonować stronę internetową. Ciągle zmieniające się algorytmy Google muszą być nieustannie obserwowane tak, aby wybierać najbardziej korzystną strategię dla każdej witryny klienta. Najważniejsze jest to żeby wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy:
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, aby usunąć wszystkie błędy, zwiększyć jej prędkość i uporządkować strukturę nagłówków.
-link building, czyli działania , które mają na celu promowanie witryny w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych dzięki jej linkowaniu.
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o unikalne, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.
Dlaczego pozycjonowanie jest tak ważne?
Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania to zagwarantowanie sobie większej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!
Zostaw komentarz